varför??

Heej allihopa!

jag tänkte på en sak! det här med unga mödrar. Det blir ju allt fler av dom nu ju :O jag har hittat flera bloggar som handlar om tjejer mellan 15-17 år som ska bli mammor :S och pappan är ju oftas runt 20 år åldern :S. jag undrar hur tänker de här tjejerna igentligen? fattar de inte att de måste hoppa av skolan för att kunna ta hand om sig själv och att deras tonårsliv försvinner :O de kan ju inte festa eller något ju :O och tänk om deras förhållande med deras pojkvänner inte håller :O och om de gör slut med tjejen ju:O då blir ju de ensamstående mammor redan i 15-17 års ålder :O hur min personliga åsikt så tycker jag att tjejerna ska göra abort om de blir gravida i tonårsåldern och att man är mogen nog att skaffa barn vid 25 års åldern. ni andra får tycka vad ni vill :S men så här tycker jag!!

Kommentarer
Postat av: Eddieboy

håller me :(

2009-05-13 @ 16:23:24
URL: http://blondineddie.blogg.se/
Postat av: Caisa

Amen de e ju ens eget val, jag är nog säker på att tonårsföräldrar är vet vad dom ger sig in på, dels eftersom alla tallar om framtiden för dem.

Min granne blev pappa när han var 16 & han e väl 20 nu ^^

2009-05-13 @ 17:34:39
URL: http://sillykid.blogg.se/
Postat av: fanny

hm du!

jag håller med dej på ett sätt, det skulle vara smartare. men också att det förändras när man väl har ett barn i magen. tjejer blir ju mammor (instinkter mm) när de får barnet i magen. då kan känslan av att man dödar sitt eget barn skada den psykiska hälsan och folk kan må JÄTTEDÅLIGT, samtidigt som det smartare valet skulle vara att göra abort. men jag tror liksom inte det är att bara poff göra abort och inget mer med det. hehe :)

2009-05-13 @ 19:09:40
URL: http://klefelt.blogg.se/
Postat av: G

Stek med blogg. Aningen gay, men stek med blogg.



Kvinnor är monster.

2009-05-14 @ 07:33:13
Postat av: Madde

Men skiit på dig!!! o.O

2009-05-16 @ 17:58:41
Postat av: Tove

de där är så sant, o andra sidan tror jag inte att en partyprinsesa skulle behålla sitt barn om den människan vart gravid.

2009-05-18 @ 21:27:55
URL: http://toveholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0