Segling!!

Tjenare allihoppa :D min helg har varit helt underbar!!!!!! jag ahr seglat och åkit motorbåt med as sjyssta mäniskor hela helgen!!! jag har varit i kullavik med oscar min seglar kompis och gått en instruktörskurs, så nu är jag och oscar seglar instruktörer:D det var riktigt kul där jag fick segla C55 och en feva vilka 'r två helt nya båtar för mig. första dagen så var det jätte härligt väder. mot slutet av dagen så kapsejsar (båten välter) en av de andra som var där det såg väldigt kul ut :D nästa dad asså idag då har varit helt underbar med!!! vi segla mycket och det var mycket sjö (asså stark vind och mycket vågor) det var riktigt kul. killen jag segla med rammla ur båten fär att han missa krängbanden xD (band som håller fast fötterna så man kan luita sig över båten om det lutar mycket) men han hoppa upp lika snabbt i båten som han åkte i xD

men nu ska jag dra jag ska berätta mer sen på min BDB timzen93@bdb

puss hej!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0