Mig själv..


Heej!

jag har ju inte berättat om mig själv xD så tänkte gör det nu:D

jag heter Tim som ni kanske kunde räkna ut och jag älskar att spela teater:) därför heter jag teatertim xD (det visste ni nog redan) jag kommer från varberg:) som ligger vid västkusten. jag älskar att segla och vara ute på havet:D vatten är ett av de bästa jag vet :D det är ju teater med xD men jag har alltid kännt mig tilldragen till vattnet xD och jag har bra kompisar som jag umgås med så mycket som möjligt :D och en underbar flickvän som betyder mycket för mig :D jag bor i sthlm huddinge :D jag trivs här och har en underbar familj med två katter :D sen tre år tillbaka har jag jobbat med segling :D jag har seglat i 9 år men jag har börjat jobba som instruktör nu :D 

En sak älskar är att svara på frågor :D så ställ mig gärna några frågor (seriösa tack) så ska jag försöka svara på dom :D...



Kommentarer
Postat av: Eddieboy

Själv kommer jag från Norrmalm men jag Semestar också på västkusten ibland så är också västkustare :)

2009-05-13 @ 22:56:47
URL: http://blondineddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0