knark!!

Hej!!

vad är det med tonåringar och knark?? det är flera ungdomar som testar knark varje dag. Det är för det mesta cannabis!! (hasch och marijana). Själv är jag emot knark. Jag tycker att det är fel och att det är dåligt och att man är korkad om man vill testa knark som tonåring!!! är det bara jag som tycker det?!?!? det är så många ungdomar som dör av överdoser!!! fattar inte dagens tonåringar att när man väl har testat droger så kan det bli jävligt svårt att sluta !!!!!!!!! så...

ALLA UNGDOMAR SOM KNARKAR, HAR TESTAT KNARK ELLER VILL TESTA KANRK SLUTA MED DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Caisa

Lite krångligt att dö av en hasch överdos.. ?

2009-05-18 @ 15:08:17
Postat av: Anonym

maan kan alltid dö koldioxidförgiftning, dvs, om man röker cannabisen, annars e det nog ganska svårt eftersom man somnar långt innan nivåerna ens blir särskilt farliga, inget med det, bara lite rolig fakta. Till Tim - vad har du för belägg för dina påståenden?

2009-05-18 @ 21:38:58
Postat av: Anonym

man testar inte knark varje dag :P

då är man knarkare inte testare

2009-05-19 @ 13:32:37
Postat av: Elina

Jag håller med dig.. jag förstår inte hur ungdomar tänker idag :S

2009-05-28 @ 17:08:38
URL: http://elinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0