Growse!!!!!

Heej!!!

Jag var emd om ett av de roligaste men ändå ett av de äckligaste i mitt liv xD!!! Jag och mina kompisar satt inne på snyggast.se chatten och låtsades att vi var en tjej ;) och såklart var det massor med kåta killar som ville cama med oss... vi skappade en ny msn som vi använde oss av... och så var det en kille som la till den och ville cama med oss men vi sa att vi hade lånat ut den, men han satte på sin och så börja han RUNKA FÖR OSS !!!!! hur growse är inte det!!! men det var så kul på samma gång att han inte fatta att det var fura killar som satt och drev med honom xD och han höll på länge också... det var as kul!! men sen helt plötsligt så sa han ``vi gör det någon annan gång måste dra´´ och så logga han ut :O fan vad ku det var men ändå så GROWSE!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

dude, that's GAY!, (inte att runka i tron att det är en tjej, det är bara idiotiskt) utan att ni kollade, erkänn! //no offence



1337 peace

2009-05-18 @ 21:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0