dagens händelser!!

idag har det varit en ytterst rolig dag :D...  det börjar med att jag vakna och tog på mig ytterst vackra (host host) millitärkläder xD vi hade spexfoto till våran avslutningkatalog idag för alla nior på skolan. sen efter det åkte jag med moppen till huset och mötte min drama klass i skolan där. vi kollade på fame  :D det var mina kompisar från södertörns fri skola som spela!! de var as bra :D!!! sen efter det så åkte jag hem och duscha (ytterst skönt efter millitärkläderna) och åt middag. efter middagen så åkte jag till teatern för att kolla när onsdags gruppen hade genrep.. sen efter en stund så ville min underbara flcikvän madeleine träffa mig :D så jag åkte till huddinge centrum och mötte henne.. jag var med henne ett tag för sen kom hennes mamma och hämta henne :'(... sen efter det så mötte jag mina kompisar igen.. vi gick till donken och åt lite:) sen så lekte vi med elins lilla papigoja xD hon hade den på sitt spexfoto i skolan... Papegojan spelade in varenda ord vi sa :D det var jätte kul!!! sen när vi skulle gå och hämta elins cykel så hade den blivit snådd :O elin bara garva och sa att det inte var hennes utans hennes brorsas xD sen åkte jag hem till cosmo :) det var chill:) vi kolla på en film men han inte kolla klart för jag skulle hem:( så nu är jag hemma :)

men nu ska jag sova :D hej dåå god natt :D!!!!


P.S: Madeleine jag älskar dig!!!<3<3<3<3<3<3<3




Kommentarer
Postat av: Madde

Hahahah böla inte nu bara sen XP

2009-05-22 @ 22:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0