teater föreställning :D

tjena allihopa :D 

denna fina varma dag har varit as rolig!!!! jag hade mina föreställningar med min teatergrupp idag :D och man kan väll säga att vi kicked ass!!!! men där i mellan hände många roliga grejer också. Vi  åkte hem till Elin Loflin och käka tårta och myste :) jag vet inte hur det börja men helt plötsligt börja elin försöka få ner linnea i hennes plast pool xD hon lyckades men åkte själv i på kuppen :P innan jag visste ordet av det så åkte joel ed sofie och felicia i också :P det var ett riktigt badkalas. efter någon timme gick jag och la mig i hennes soffa :P och såklart somnar jag som vanligt. jag gör alltid det när jag läggar mig i en soffa:P och så vaknar jag av att ed skriker att vi ska måla mig i ansiktet med en spritpenna :O men så snäll som cosmo är så säger han nej :D tack cosmo!!! men nu är jag as trött och ska sova :)

 hejdååå god natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0