SKOG!!!

P-floyd kvällen närmar sig :D er som inte vet vad det är så är det ett tribiut band på det gamla goa rock bandet oink floyd :D det är ett av de bästa banden jag vet :D och varje år åker jag och familjen upp till ett ställa som heter skog som ligger i falun! där är det en gammal strutsfarm som bandet har köpt och byggt om :D där inne spelar dig sona konserter och det är alltid världens drag :D det är en av de bästa helgerna jag har varje år och de snällaste skönaste människorna är där uppe :D pappa har varit där många gånger och alla vet vilka vi är :D vilket är jätta trevligt :D vi har många kompisar där :D så när vi är där så är vi med kompisar har jätte kul och lyssnar på världens bästa musik som har skrivits av de två bästa musikerna i världen :D DAVID GILMOUR och ROGER WATERS!!!!!!! och jag åker dit jätte snart :D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0