LINNEA HJORTE!!!

Hej allihopa!!

Idag kommer jag med både roliga och jätte hemska och dåliga nyheter. vi hade avslutningen på teatern idag! det var jätte kul, MEN!!! så blir det hemskt och jätte ledsamt i slutet när det var slut :'( Jag och linnea hjorte har gått i samma teater grupp (de blå nekrofilerna) de senaste 5-6 åren. och nu ska hon slute och flytta till USA ett år :O så jag och elin loflin och resten av gruppen är jätte ledsna. Hon hade en stor betydelse i våran grupp :'( det kommer kännas tomt utan henne... Linnea om du läser det här... Vi de Blå Nekrofilerna kommer sakna dig as mycket!!!!! försök hålla kontakt med oss genom facebook eller nått!!! 

jag citerar Sven Wollter "livet och konsten är ett äventyr" med det menar jag att jag och linnea har gjort många bra pjäser tillsammans och det har varit ett rent äventyr och rena konsten att få göra alla dessa pjäser med henne!!! 

SÅ LINNEA!!!! DU KOMMER ALLTID VARA EN BLÅ NEKROFIL KOM IHÅG DET OCH GLÖM DET ALDRIG!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hur skulle jag någonsin kunna glömma det?



"Kanske byter personlighet, kanske byter stil

Men alltid förblir jag en blå nekrofil!"

2009-06-04 @ 16:13:27
URL: http://illbeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0