filmkunskap!!

heej!!

en sak jag stör mig på som en filmfanatiker så är det när jag hör folk som säger att de kan film men igentligen kan ingenting :@ jag har blivit uppvuxen bland film jag har lärt mig as mycket under min uppväxt!! och sen kommer några jag snackar med och säger så dumma saker om Harry Potter 5 att jag bara blir så sur :O och när jag rättar dom sen så är de så jävla envisa och säger att de har rätt att de har kollat på filmen flera gånger osv... men då testar jag dom och de kan ingeting :@ jag blir så jävla arg!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Eddieboy

Harry Potter är inget mästerverk inom filmvärlden x)

mera en amerikaniserad film utav en brittisk bok

2009-06-18 @ 14:09:26
URL: http://blondineddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0