avslutning :D

tjenare!!!

IDag kommer det hända en as kul sak :D det kommer vara avslutning på teatern idag !!!! och vi ska spela showen showtime igen fast nu är det blandat med de från de andra grupperna :D jag ska inte spela han inte skriva upp mig :P men sen efter åt så blir det "party" säger Dag ;P så jätte många från alla c grupperna kommer vara där :D det kommer bli så jävla kul!!! jag ska hem till gustaf först sen ska jag och han åka dit med min lilla moppe tillsammans :D alla som går i en c grupp på al é carte teatern som läser det här  KOM IDAG !!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, Det var verkligen roligt igår tycker jag!!

2009-06-04 @ 14:51:44
URL: http://agood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0